شرکت توزیع برق استان گلستان
امروز : پنج شنبه, 03 اسفند 1396
» پرسش های متداول

پرسش های متداول

در صورت بروز مشکل و یا قطع برق باید از کجا پیگیری شود؟

در صورت بروز مشکل و یا قطع برق می توانید با فوریتهای برق به شماره تماس 121 تماس حاصل نمائید.

 

 جهت دریافت غیر حضوری بدهی و پرداخت غیرحضوری با چه سامانه ای ارتباط برقرار نمائیم؟

از طریق ارتباط با شماره تماس 1521 ضمن دریافت میزان بدهی اشتراک برق خود نسبت به پرداخت غیرحضوری اقدام فرمائید.

 

چگونه از راهکارههای مدیریت مصرف بهینه برق مطلع شویم؟

با تماس با شماره 1421 نسبت به راهکارهای مدیریت مصرف بهینه برق آگاهی یابید.

 

ساعت اوج مصرف چیست؟

زمانی از شبانه روز که بیشترین مصرف از شبکه برق انجام می گردد، ساعات اوج مصرف است که نیم ساعت قبل از اذان مغرب تا سه و نیم ساعت بعد از آن ساعات اوج مصرف برق است.

 

 

برو بالا

شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
آبرسانی, آزادشهر, اجلاس, احمدی یزدی, بازرسان, بازرسی, برق, برق های غیرمجاز, برقرسانی, بهره برداری, تدبیر, تدبیر و امید, تست, تعمیرات, تفاهم نامه, توزیع, دارایی, روستا, سران, شماره برداران, عفاف, فرهنگ, فولباری, فیوزسوزی, مانور, مدیریت, مدیریت مصرف, مدیریت_مصرف, نشسته, نصیری, نیرو, نیروگاه, هواشناسی, وزیر, وصول, پیمانکار, گرامیداشت, گرمای_هوا, گلستان, گنبدکاووس

نمایش تمامی تگ ها